Eesti parima teenindustasemega apteek on Südameapteek, selgub uuringufirma Dive viiendat aastat läbi viidud apteekide valdkonnauuringust.

26.12.2021

Uuring: Südameapteek on tänavune parima teenindusega apteek

Eesti parima teenindustasemega apteek on Südameapteek, selgub uuringufirma Dive viiendat aastat läbi viidud apteekide valdkonnauuringust.

Parima teenindusega apteegi välja selgitamiseks külastasid testkliendid Apotheka, Euroapteegi, Südameapteegi ja Benu apteeke suuremates Eesti linnades. Testkliendid soovisid osta külmetusravimit lähedasele inimesele ning selle sooviga külastati iga apteegiketti kümnel korral.

Testostude tulemusena selgus, et Eesti parima teenindusega apteek on Südameapteek (83,4%), millele järgnesid Apotheka ja Benu.

“Hoolimata keerulisest aastast tervishoiusektoris ja teenindust takistavatest teguritest, nagu maskid ja kaitseklaasid apteekrite ja klientide vahel, on meie apteekrid hoidnud nõustamise professionaalset taset, pühendunult kliente kuulanud ja neile vajalikke lahendusi leidnud,“ rõõmustas Südameapteegi teenindusjuht Kadri Villemson.  

Teenindusjuhi sõnul käib igapäevaselt töö selle nimel, et Südameapteegi kaubamärgi all tegutsevates proviisorapteekides töötaksid apteekrid, kelle süda on õiges kohas ning kes pakuksid parimat apteegiteenust Eestis. Seda suurem on tema sõnul rõõm teadmisest, et Südameapteegi apteekrite igapäevase töö suurepärast taset on märgatud ning lõppeva aasta parima apteegiteenuse pakkuja tiitel motiveerib veelgi enam pingutama.

„Hea teeninduse saladus on rahulolev apteeker, kes teeb oma tööd südamega. Kui ettevõte hoolib oma töötajast, siis hoolib töötaja ka kliendist. Südameapteegis kuuluvad töötajate rahuolu võrrandisse näiteks tervisekindlustus ja unikaalne koolituskeskus Pharma Akadeemia, mille koolitusprogrammid on välja töötatud just apteekritele, et tagada nende erialane areng, ekspert-teadmiste värskus ning toetada ka enesearengut. Lisaks saavad meie töötajad osaleda Arengupuu talendijuhtimise programmis, kus on spetsialistidele tavapärasest rohkem valikuid, mis aitavad neil oma oskuseid igakülgselt täiendada. Nii on apteekritel võimalus arendada oma oskuseid näiteks praktikantide juhendaja, tervisenõustaja, noorte mentori, Pharma Akadeemia koolitaja, Südameapteegi brändisaadiku või apteegikosmeetika eksperdina,“ tutvustas Villemson Südameapteegi töötajate motivatsioonipaketti.

Teenindusjuht usub, et hea teenindus sünnib siis, kui apteeker on kliendile ühtaegu hea sõber, asjatundlik nõuandja ja toetav professionaal haiguste ennetamise ja tervenemise teel. Vaid nii saab klient lahkuda apteegist tundega „Sinu tervis on meie südameasi“.

 

 

Sarnased postitused:

  • Apteeker annab nõu: kuidas valida puugirihma?

    Apteeker annab nõu: kuidas valida puugirihma?

    Loe rohkem

  • Miks on vaja lemmikloomale regulaarselt ussirohtu anda?

    Miks on vaja lemmikloomale regulaarselt ussirohtu anda?

    Loe rohkem

  • Merilin Israel: Apteegid on Eesti tervishoiusüsteemis tugeva potentsiaaliga – vajalik on sünergia suurendamine ja teenuskesksuse tugevdamine

    Merilin Israel: Apteegid on Eesti tervishoiusüsteemis tugeva potentsiaaliga – vajalik on sünergia suurendamine ja teenuskesksuse tugevdamine

    Loe rohkem

  • Kuidas hoida keha ja vaim kevadele vastu minnes virgena ja immuunsus tugevana?

    Kuidas hoida keha ja vaim kevadele vastu minnes virgena ja immuunsus tugevana?

    Loe rohkem

Vaata kõiki