Uuring kinnitab – Südameapteek pakub apteekide võrdluses parimat teenindust

Uuring kinnitab – Südameapteek pakub apteekide võrdluses parimat teenindust

Kantar Emori NPS Benchmark 2021 uuring vältas veebruari lõpust märtsi alguseni ning mõõtis 88 ettevõtte ja veebikeskkonna teeninduskogemusi. Võrreldes valdkondade keskmisi skoore eelmise aasta tulemustega, on suurima tõusu teinud apteegid, millest kõige parema teenindusega esimese koha pälvis Südameapteek.

„Kvaliteetsest apteegiteenusest sõltub meie klientide heaolu ja tervis. Meie sooviks on, et Südameapteek oleks kliendile hea sõber, asjatundlik nõuandja ning toetav kaaslane haiguste ennetamise ja tervenemise teel. Õige ravimi ja tervisetoote valimine on väga oluline – sellesse ei saa suhtuda kergekäeliselt. Personaalne nõustamine, kliendi kuulamine ja talle olulise informatsiooni jagamine ongi hea teeninduse alustalaks,“ kommenteeris Südameapteegi teenindusjuht Kadri Villemson.

Selle aasta uuringus hindas 2214 Eesti elanikku oma teeninduskogemusi erinevates ettevõtetes ja asutustes viimaste reaalsete kokkupuudete põhjal. Näiteks võeti arvesse vahetut kontakti ettevõtte esinduses, kontoris, kaupluses, aga ka suhtlust telefoni või e-posti teel.

„Oleme uuringus liidrikohal olnud juba viis aastat järjest ning rõõm on tõdeda, et kliendid hindavad meie pingutusi endiselt kõrgelt. Teeme järjepidevat tööd selle nimel, et oma klientide soovidele ja vajadustele vastu tulla – koolitame oma töötajaid ja jälgime pidevalt teeninduse kvaliteeti. Meie apteekrid teevad oma tööd väga pühendunult ja on klientide tunnustuse igati ära teeninud,“ ütles Villemson.