E-apteegi korduma kippuvad küsimused

Miks ma ei saa e-posti ja parooliga sisse logida?

  • Kui sisenete e-apteeki esimesel korral, kasutage sisselogimiseks ID -kaarti, mobiil-ID, smart-ID või pangalinki; 
  • Pärast esmast sisselogimist turvalisel viisil saate endale luua konto või uuendada enda olemasolevaid andmeid; 
  • Pärast andmete uuendamist seotakse Teie olemasolevad kliendikaardi andmed Teie kasutajakontoga.

E-apteegi veebilehele juurdepääsuks kasutage järgnevaid brausereid (veebilehitsejaid): Google Chrome versioon 50 või uuem, Mozilla Firefox versioon 50 või uuem, Safari versioon 10 või uuem.

E-apteek on juurdepääsetav laua- ja sülearvutist. Kui sisselogimise (ID-kaart, mobiil-ID, smart-ID) ei õnnestu,veenduge, et Teie ID-kaardi sertifikaadid on uuendatud.

Kas pean uue tellimuse vormistama, kui ostu sooritamisel ei toiminud e-apteegi veebilehe pangalink ning maksin kauba eest käsitsi läbi panga?

Palume makseid käsitsi läbi panga mitte teha, kuna sel juhul ei jõua tellimuse info e-apteeki. E-apteegis saab maksta tellitud kauba eest vaid väljatoodud pangalinkide kaudu. Kui pangalik ei toiminud, siis peate uuesti maksmiseks minema oma sisselogitud konto profiilile ning leidma üles "minu tellimused", kus näete kõiki oma varasemaid tellimusi. Klikkides tellimuste real oleval nupul "Telli uuesti", saate tellimuse uuesti vormistada. Kui ka siis ei õnnestu Teil kaupa tellida, andke probleemist teada e-apteek@sydameapteek.ee .

Kui kiiresti jõuab ostetud kaup minuni?

Tellides Itella Smartposti, Itella kulleri, Kättetoimetamine apteeki või Omniva kaudu, jõuavad tellimused sihtkohta hiljemalt 3 tööpäeva jooksul. 

Sama päeva USS kojuvedu Tallinnas ja Tallinna lähiümbruses kehtib tellimustele, mis on sisestatud tööpäeviti enne kella 15:00. (Tööpäeviti peale kella 15:00 ja nädalavahetustel sisestatud sama päeva kojuveo tellimused jõuavad sihtpunkti järgmise tööpäeva jooksul.)

Kui ma tellin kauba e-apteegist, kas ma saan sellele kohe apteeki järgi minna?

Kohe apteeki tellimusele järgi minna ei saa. Valides tellimuse kinnitamisel tellimuskohaks apteek, jõuab pakk apteeki hiljemalt kolme tööpäeva jooksul.

Millised on e-apteegi tellimuste tarneviisid?

Kaup edastatakse vastavalt tellimuse kinnitamisel valitud tarneviisile:

  • Kättetoimetamine apteeki: TASUTA
  • Eesti Posti postkontori (Omniva): 2,5 €
  • Itella SmartPOST: 1,5 €
  • Itella SmartKuller: 3,0 €
  • Samal päeval kättetoimetamise teenus Tallinnas ja Tallinna lähiümbruses: 5 €. 

Kas ma saan toodet tagastada?

Tagastada on võimalik vaid mitteravimeid ning apteegikosmeetikat. Tagastus ei kohandu kaubale, mis on avatud pakendiga, kasutatud või rikutud.

Ravimeid saab tagastada e-apteeki vaid hävitamiseks. Tagastatud ravimite maksumust e-apteek ei hüvita.

Ostjal on aega kaubaga tutvuda 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist ning tal on võimalus kaup tagastada eelnimetatud tähtaja jooksul (lepingust taganemine), saates e-apteegi aadressile e-apteek@sydameapteek.ee tagastamisavalduse koos tellimuse numbriga ja oma arvelduskonto numbriga ning tagastades aadressile Veerenni 53a, Südameapteek. 

Kauba tagastamisega seonduvad kulud katab ostja. Lepingust taganemiseks võib kasutada vabas vormis taganemisavalduse. Tellimuse eest tasutud summa tagastatakse 14 päeva jooksul alates hetkest, kui tagastatav kaup jõuab e-apteeki kohale. 

Mida saab Südameapteegi e-apteegist osta?

E-apteegist saab osta:

  • käsimüügiravimeid;
  • apteegikosmeetikat; 
  • retseptiravimeid digiretsepti alusel;
  • veterinaarravimeid, mis on käsimüügis;
  • muid apteegikaupu.

Mida ei saa Südameapteegi e-apteegist osta?

E-apteegist ei ole võimalik osta järgmisi ravimeid:

  • Narkootilisi ja psühhotroopseid ravimeid
  • Anaboolseid steroide
  • Täisverd ja verekomponente
  • Meditsiiniliseks kasutamiseks ette nähtud rakke ja kudesid
  • Uudseid ravimeid

Leidsin e-apteegist vajaliku toote, millises apteekides on see saadaval?

E-apteegi iga toote detailvaates on nupp "saadavus apteegis", millele klikates on näha toote saadavust apteegis.

Soovin tellida ravimeid, mis on olemas erinevates Südameapteegi apteekides üle Eesti, kuid soovin neid kätte omale lähimast apteegist. Mida pean tegema?

E-apteegi tellimused täidetakse vastavalt toodete olemasolule laos ning erinevate apteekide tooteid ei vahendata. Eelpool kirjeldatud soovi korral peate võtma ühendust konkreetse apteegiga, kuhu tahate ravimeid saada.

Millal saab e-apteegist retseptiravimeid osta?

E-apteegi nõustamiskeskkond ning retseptiravimite müük on avatud E-P kell 8:00-20:00.

Miks mu retseptiravimid ostukorvist ära kustuvad?

Retseptiravimeid on võimalik ostukorvis hoida 15 minutit. Ostukorvi aegumisest teavitatakse Teid 5 minutit ette ning soovi korral on ostukorvi aegumist võimalik pikendada 15 minuti kaupa. Kui retseptiravimeid sisaldav ostukorv aegub, tuleb retseptiravimite uuesti lisamiseks pöörduda taas e-apteekri poole.

Kui retseptimüügi tööpäeva lõpuni on jäänud vaid 10 minutit aega, antakse Teile sellest teada ning ostukorvi pikendada ei saa.

15 minutit on liiga lühike aeg, et jõuaksin teisi tooteid käsimüügist ostukorvi lisada.

Tellimuse tegemist ja ostukorvi täitmist e-apteegis soovitame alustada käsimüügiravimite ja muude toodete ostukorvi lisamisest ning alles seejärel liikuda retseptikeskkonda retseptide ostmiseks.

Miks on nii, et proovides eemaldada ostukorvist ainult ühe retseptiravimi, kustuvad ostukorvist ära kõik retseptiravimid?

Lähtuvalt 2018. aastast kõigis Eesti apteekides kehtima hakanud täiendava ravimihüvitise süsteemist, mis arvutab ravimi ostmisel välja lisasoodustuse koos tavapärase ravimisoodustusega ravimi ostmisel apteegist, saab ostukorvist eemaldada vaid kliendi kõik seal olevad retseptiravimid. Pärast seda saab retseptiravimeid e-apteekri abil uuesti ükshaaval lisada.

Rohkem infot täiendava ravimihüvitise kohta leiab Haigekassa lehelt https://www.haigekassa.ee/ravimihuvitis.

Kust on võimalik näha ja kontrollida enda kehtivaid digiretsepte?

Enda ja oma laste digiretsepte saab kontrollida riigiportaalis www.eesti.ee ja www.digilugu.ee.

Mul on retsepti peal ravim, mida tuleb säilitada külmas. Kas ma saan selle ravimi e-apteegist tellida?

Külmas säilitatavaid ravimeid saab e-apteegist tellida vaid juhul, kui tarneviisiks valitakse „Kättetoimetamine apteeki“.

Kas ja kuidas saab teisele inimesele retsepti välja osta?

E-apteegis on võimalik teisele inimesele retsepti osta. Selleks peab oma kontoga e-apteegi lehele sisse logima ning seejärel sisenema retseptikeskkonda. Retseptikeskkonnas saab teisele isikule tema isikukoodi olemasolul retsepti välja osta.

Miks minu sooduskood ei toimi?

Sooduskoodi aktiveerimiseks peavad olema täidetud järgmised tingimused:

  • Kliendil peab olema kasutajakonto e-apteegi lehel
  • Kliendil peab olema kliendikaart 
  • Sooduskoodi kampaaniatingimused peavad olema täidetud
  • Sooduskoodi kõik väike- ja suurtähed peavad olema korrektselt sisestatud

Kuidas ma tean, kas tegu on ravimi või tervisetootega?

Ravimi puhul on tootelehel tootenimetuse juurde märgitud, kas tegu on „käsimüügiravimi“ või „retseptiravimiga“. Kui vastavat märget ei ole, siis on tegu „tervisetootega“.

Miks mul ei õnnestu veterinaarravimeid ostukorvi lisada?

Veterinaarravimeid saab ostukorvi lisada ja tellida alles pärast seda, kui ollakse veendunud ravimi sobivuses ravimi kasutajale.