Külmetushooajal on palavik, köha ja nohu tavalised, ent sageli ei saa inimene kohe perearsti vastuvõtule. Sama kehtib ootamatute nahamurede, nagu lööbed, putukahammustused või puugihammustus. Just sellistel puhkudel on oluline, et inimene ei peaks lahkuma apteegist teadmatuses.
Südameapteegi apteekrid annavad esmased soovitused ning vajadusel aitavad kliendil kohapeal ühendust võtta Meliva Digikliinikuga.
Näiteks tuli klient apteeki palaviku ja kurguvaluga. Ta oli mures, kuidas töölt puudumine korraldada, sest arsti juurde ta kohe ei pääsenud. Apteeker soovitas tal pöörduda Digikliinikusse, kus arst mitte ainult ei andnud juhiseid enesetunde leevendamiseks, vaid avas ka haiguslehe.
„Meie apteekrid on sageli esimene koht, kuhu inimesed oma murega pöörduvad,“ ütleb Südameapteegi turundusjuht Enel Kolk. „Meie roll on tagada, et inimene ei lahkuks apteegist ilma selge plaanita. Kui apteegis on võimalik kohe ühenduda Digikliiniku arstiga tähendab see, et inimene saab lahenduse kiiremini ja mugavamalt.“
Samalaadset tuge sai ka 12-aastane poiss, kelle vanemad muretsesid puugihammustuse pärast. Apteeker aitas teha hammustusest pildi ja laadida selle Digikliinikusse. Arst hindas olukorda ning andis juhised, mida jälgida ja millal uuesti ühendust võtta.
Meliva Digikliiniku arst toob välja, et see koostöö hoiab ära palju ebavajalikke visiite ja annab inimestele kiire rahu. „Külmetuse või nahaprobleemide puhul ei pea inimene alati arsti kabinetti minema. Digikliiniku kaudu saab ta vajaliku esmase hinnangu, vajadusel retsepti või haiguslehe. Meil on tõeliselt hea meel, et Südameapteek väärtustab oma kliente sedavõrd, et nad pakuvad igale inimesele selge lahenduse. Koos saame tagada, et tervisemured ei jää kunagi vastuseta.“