Apteekrite nõuanded vitamiinide osas

Blog Category
  • Miks on D-vitamiin oluline?

    Mis on D-vitamiin ja tema ülesanded organismis? Kust meie keha D-vitamiini saab? Loe lähemalt artiklist.

    Loe edasi...

  • Viis nippi, mida järgides aitad lapsel sügishooajal terveks jääda

    Kooliaasta on täistuuridel hoo sisse saanud ja lapsed veedavad senisest enam oma aega siseruumides. Ja sama lihtsalt kui käest kätte liiguvad pliiatsid või raamatud, levivad hõlpsasti ka pisikud ja viirused. Kuidas oma lapse immuunsust turgutada ning eesootavaks haiguste perioodiks valmis olla?

    Loe edasi...

  • Liposoomid – parem viis vitamiinide omastamiseks

    Ülesehituselt sarnanevad liposoomid rakkudega ning seetõttu on nad head vahendid, mille abil tagada vitamiinide ja mineraalide parem imendumine.

    Loe edasi...

  • Vitamiinide TOP: magneesium, kaltsium, D-vitamiin

    Enamasti on magneesium, kaltsium ja D-vitamiin enim kasutatavad erinevate hädade ennetamiseks. Küsimus on, kas vajame kõiki neid või hoopis midagi muud?

    Loe edasi...

  • Turguta oma immuunsust!

    Immuunsüsteem on organismi kaitsesüsteem, mida tuleb hoida tugevana. Loe kuidas seda teha

    Loe edasi...

  • Vajalik aine C-vitamiin

    C-vitamiin on antioksüdant. Kas C-vitamiin aitab kiiremini terveks saada? Millistes toiduainetes on kõige rohkem C-vitamiini?

    Loe edasi...

  • Oomega-3 ja oomega-6 rasvhapped tasakaalu

    Kuidas oomega-3-rasvhapped tervist toetavad ja milleks on need kehale vajalikud? Oomega-3 ja treenimine. Oomega-3 rasvhapete puudus.

    Loe edasi...

  • 10 olulist ainet, mis toetavad silmade tervist

    Millised ained on silmade tervise jaoks kõige olulisemad? Miks on silmavitamiinid olulised?

    Loe edasi...

  • Terve ja ilus nahk, küüned ning juuksed

    Nahk, juuksed ja küüned vajavad tervena püsimiseks vitamiine ja mineraaltoitaineid. Kui kehal pole piisavalt vitamiine, tuleb vitamiine ja mineraale lisaks võtta.

    Loe edasi...

  • D-vitamiin – Kui palju D-vitamiini peaks võtma?

    D-vitamiini puudus – kuidas seda ära tunda? Kui palju D-vitamiini tuleks võtta? D-vitamiin täiskasvanutele, lastele, rasedatele, eakatele – loe siit.

    Loe edasi...

  • Milleks on vajalikud iluvitamiinid?

    Vitamiinid on asendamatud mikrotoitained, mis on elutähtsad inimorganismi normaalseks toimimiseks ja arenguks. Kui valid uut näokreemi või šampooni, siis mõtle, millise vitamiiniga saaksid keha sealjuures toetada. Turgutada tuleb ennast ikka nii seest kui ka väljast.

    Loe edasi...

  • D-vitamiini tähtsus raseduse ajal

    D-vitamiini tase raseduse ajal on oluline hoida normis, sest D-vitamiin on vajalik lapse luude ja hammaste arenguks. Kui palju D-vitamiini tuleks võtta?

    Loe edasi...

  • Olulisemad vitamiinid naistele vanuses 60+

    Iga elustaadium nõuab kindlaid toitumismuudatusi, et east tingitud füsioloogiliste vajadustega kohaneda. 

    Loe edasi...

  • Magneesiumipuudus? Magneesium ja treenimine

    Magneesiumi mõju treeningtulemustele. Kui palju magneesiumit on organismil vaja? Kuidas ja kui palju tuleks magneesiumit juurde võtta?

    Loe edasi...

  • D-vitamiin lastele ja noorsportlastele

    D-vitamiin lastele ja noortele sportlastele – miks on D-vitamiin neile nii oluline?

    Loe edasi...